zondag 17 augustus 2014

Action Max&More: Eyeliner + Mascara

Ik kocht bij de Action een verpakking met daarin een mascara en een eyeliner/oogpotlood.


Dit zijn de verpakkingen, voorop de eyeliner en daarachter de mascara.

Dit is een dubbele verpakking, dus ik begin met de eyeliner. 
Op het eerste gezicht vond ik het er goed uitzien, het kwastje heeft geen haartjes maar is een soort rubberen stiftje met vloeibare eyeliner erop.

Ik wil wel even zeggen dat ik VERSCHRIKKELIJK ben in het aanbrengen van eyeliner, dus er zitten wat foutjes in, maar over het algemeen vond ik hem fijn om te gebruiken.
Wel is het zo dat de eyeliner van de action er altijd een beetje uitziet als crackle nagellak na één laagje, dus ik ga er altijd nog een tweede keer overheen.

Op deze foto kun je dat een beetje zien wat ik bedoel met crackle, er zitten streepjes in enz. maar als je je ogen gewoon open hebt zie je daar niets van.


Het andere gedeelte van de pen is het oogpotlood. Ik vind het heel gemakkelijk dat ze in één verpakking zitten want ik gebruik het meestal samen.

Dit is hoe het eruit ziet met het oogpotlood op mijn waterlijn, ik vind het een prima potloodje.


Dan gaan we verder met de mascara !
toen ik hem opende vond ik hem er gelijk al goed uitzien, hij heeft korte en harde plastic haartjes. Ik gebruik meestal van dit soort haartjes en dat bevalt goed.

Wow! Dit is het resultaat van één laagje mascara.
Ik vind de mascara echt suuupermooi.
helaas ben ik de foto van na twee laagjes kwijtgeraakt maar deze mascara is mijn nieuwe favoriet.
Hij maakt mijn wimpers langer en zwarter zonder ze heel dik en vies te maken. i love it !


Bij deze eyeliner en mascara is het wel wat lastig om het eraf te halen dat vind ik weer een minpuntje, maar voor de rest ben ik echt heel erg tevreden met dit setje, hij kostte 1,39 euro en is te koop bij de Action.


1 opmerking:

  1. Hoi! Ik heb je genomineerd voor The Liebster Award!
    http://projecttamariox.blogspot.com/2014/08/the-liebster-award.html?m=0

    BeantwoordenVerwijderen