zondag 17 augustus 2014

Action Max Lippenstift.

Ik was eigenlijk niet van plan om een review te schrijven over deze lippenstift, dat is waarom ik maar één setje heb gehaald, maar ik vond het zo leuk om te doen dat ik dacht:  hè waarom niet !

Dit zijn de twee kleuren die ik heb gehaald, ik vond ze supermooi omdat ze heel fel zijn en erg opvallen en daar houd ik wel van.

Dit is de rode kleur (hij is niet helemaal rood maar zit wel meer naar de rode kant toe, het is eigenlijk meer roze)


En dit is de roze kleur

(sorry voor de slechte foto's ik had niet door dat mijn camera onscherp was)


wauw, ik zie nu dat ik nogal heb geknoeid in de linkerhoek maar laten we daar even niet naar kijken.
Ik vind het pigment van de lippenstift heel goed.

Ook deze lippenstift heeft een heel goed pigment, hij is iets minder rood dan ik had verwacht maar nog steeds vind ik hem mooi.


Ik heb de rode lippenstift opgehouden met eten en na het eten zat hij er nog steeds op, hij was alleen niet zo heel mooi meer en een beetje vlekkerig dus je moet hem wel blijven bijwerken.


Ze zaten in één verpakking en die kostte 0,89 euro.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten