woensdag 13 augustus 2014

Action Max&More palettes

In dit artikel vertel ik over de Max&More palettes van de Action !


Dit nude palette vond ik echt heel mooi om te zien, ik houd heel erg van bruine oogschaduw en in dit palette zitten erg veel mooie kleuren.

Dit is de eerste rij kleuren, ik vind ze persoonlijk iets rozer dan ik me had voorgesteld en ook nogal licht. Toch denk ik dat ze in een look heel mooi kunnen dienen als highlighter.

Dit is de tweede rij kleuren. Ik was een beetje teleurgesteld omdat de twee matte kleuren (de laatsten) niet heel duidelijk waren. Wel zijn ze in het echt veel duidelijker dan op camera. 

Ik vind het palette over het algemeen wel mooi, maar de kleuren zijn net iets tè nude, bijna tegen huidskleur aan waardoor je ze niet heel goed ziet. Dat vind ik wel jammer.



Dit is mijn favoriete palette, vooral de groene kleuren vind ik erg mooi.

Dit is de bovenste rij oogschaduw. Ik vind het jammer dat de kleuren niet zo goed gepigmenteerd zijn want ik vond de oranje er in het doosje heel erg mooi uitzien.

Ahh, ik vind deze kleuren zooo mooi !
De groene kleuren zijn echt perfect en ik vind het pigment ook goed voor dit geld.
Van de laatste twee kleuren had ik alleen wel wat meer de gouden shimmer willen zien want die valt bijna niet op.

Dit blijft mijn favoriete palette ik kan niet wachten om de groene kleurtjes te gebruiken want ik vind ze echt heel mooi.



Dit blauwe palette vind ik zelf wel heel leuk omdat de kleuren heel verschillend zijn, er zit een donkere blauw in, een lichte, maar ook grijze tinten. Het lijkt met heel leuk om het wat opvallender te dragen op een feestje ofzo.

Ik vind de eerste helft van het palette is heel licht en lijkt me leuk om als highlight te gebruiken. Ik vind vooral de vijfde kleur heel mooi.

De tweede helft is wat donkerder. De laatste vier kleuren lijken meer bruin maar dat ligt aan mijn camera, in het echt zijn ze meer grijs.

Ook dit palette vind ik heel mooi, maar niet zo mooi als de vorige twee.
Ik draag niet zo vaak blauw maar zoals ik al zei lijkt het me leuk om te dragen naar een feestje of iets in die richting.





Ik vind de palettes over het algemeen heel mooi, de oogschaduw is wel een beetje kruimelig maar dat kut je verwachten van zo'n goedkoop merk.
voor de rest verschilt het heel erg in pigment, de nude kleuren zijn wat minder goed gepigmenteerd maar alsnog vind ik de kleuren en het pigment eigenlijk heel goed.

De palettes zijn te koop bij de Action voor 0,79 euro per  stuk


Geen opmerkingen:

Een reactie posten